Перекриту дорогу до Трускавця деякі водії долають в об’їзд. Але не через Стебник, а через бетонні блоки, які самовільно почали прибирати зі шляху. Один з них у ніч на понеділок, 25 травня, скинули у придорожню канаву. Після проливних дощів узбіччя перетворилось у місиво з багна. Водії, ризикуючи “сповзти” болотом у канаву, на свій страх і ризик, минають перешкоду. Дехто на запитання журналістів “Чи не страшно?” каже, що краще так, ніж розбивати автівку та нищити ходову на Стебницькій бруківці.
Бетонні блоки розсунули і біля Сільця. Очевидно терпець водіїв уривається. Повідомлення міськради Трускавця, що дорогу відкриють для легкового транспорту після завершення карантину, у багатьох викликало обурення. Мовляв, яка тоді доцільність у перекритті зараз.
Варто додати, що науковці-геологи Зенон Хевпа, Василь Дяків та Зеновій Варивода у листі до Держ.агентства автодоріг України та Голови ЛОДА заявили, що нова дорога пролягатиме ще небезпечнішим шляхом.
Нагадаємо, дорогу перекрили, 21 березня, після відповідного рішення комісії ТЕБ і НС Львівщини, визнавши її небезпечною. Водночас, повідомлялося, що у липні має стартувати будівництво нової дороги Дрогобича до Трускавця в обхід небезпечної зони карстових проваль.
Стежте за новинами на Telegram-каналі: https://t.me/Vartonews
Стежте за нами у Instagram: www.instagram.com/vartonews.com.ua
Ви твердо стоїте на боці рішення про перекриття дороги. Очевидно, що вам ”нема діла” до того, які це має наслідки для людей. Щоразу після неймовірної, сенсаційної новини про те, що блоки розсунули і кілька легкових авто проїхало (не важковагових, фур, кразів) – блоки відразу повертають на місце. Реагування неймовірне. А чому не було новин, коли були обмеження 8т, а фури і завантажені авто з піском, щебенем, будь-чим їхали без жодних перешкод? Щодня, десятками. Руйнували дорогу навіть без провалля. Не цікаво було? І тепер не цікавить те, що бруківкою просто неможливо їздити на легкових авто, не цікавить, що мешканці Сільця не можуть заїхати до себе додому, будинки котрих знаходяться ближче до провалля ніж сама ділянка дороги, котру перекрили. Чомусь не піднімається питання про викуп будинків і виселення, а тільки перекриєм дорогу, щоб не могли навіть ні виїхати, ні заїхати і побудуємо нову дорогу на тому місці, де провалля було 10 років тому, але тоді вдалося засипати. Забули? А, тоді це теж ще це не цікавило, вибачте.
Виглядає, що вже нема надії на те, що з розумом вирішать проблему дороги і проваль. Обмежити рух транспорту за висотою до 2,5 м і вагою до 3.5 т на час вирішення, або й постійно – неймовірні нездійсненні технології. Чітко дослідити зону катастрофи і рухатись в напрямку ліквідації – непотрібні заходи. Набагато простіше виділити 240 млн ”невідомо куди і для чого”, тягнути час, будувати якусь дорогу, щоб потім знову розвести руками, перекрити і виділяти нові мільйони, коли і майбутня дорога провалиться. Так тримати…
Все робиться для людей. Рука руку миє.
https://www.youtube.com/watch?v=XA3MOuAXNxk&t=331s