Будувати – треба! Керівництво автодору запевняє, що нова дорога до Трускавця є безпечною

Влітку цього року має стартувати велике будівництво нової об’їзної дороги до Трускавця. Роботи планують розпочати уже в липні і завершити основні з них до кінця року. Служба автомобільних доріг Львівської області оголосила тендер на 240 млн грн.

Проте науковці вважають, що частина запроектованого об’їзного шляху проходить по аварійній ділянці. Керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області Олег Береза, у коментарі для “Варто – Галицькі новини” наголосив, що нова дога є безпечною. Для цього проведені усі необхідні дослідження:

«Проведено дослідження. По тих дослідженнях визначено, що саме у тому напрямку, як вона запроектована, він буде саме більш безпечний для будівництва. Відповідно були проведені геологічні дослідження, отримані позитивні результати. Крім того ми заручилися підтримкою Укравтодору. Додатково укладемо угоду на науковий супровід під час будівництва», – повідомив Олег Береза.

Посадовець додає, що думки науковців різняться, але автодор діятиме в рамках закону та офіційних досліджень:

«Звісно є позиція різних науковців, але ми керуємось тими нормативними документами, які, відповідно до чинного законодавства, нам дозволяють реалізовувати цей проект».

Голова державного агентства автомобільних доріг України Олександр Кубраков закликав довіряти державній експертизі:

«Державна експертиза не скаже на біле чорне, і на чорне біле. Для цього її і проводять. Все нормально точно буде»

Необхідні для будівництва дороги гроші планують виділити під час перегляду держбюджету у червні. Втім, тендер на будівництво дороги із загальним кошторисом майже 240 млн грн вже оголосили.  Керівництво дорожнього господарства запевняє, що це не марнотратство..

У четвер запитав у керівника Служби автомобільних доріг у Львівській області Олега Берези та голови Держагентства автомобільних доріг України Олександра Кубракова про будівництво трускавецької об'їзної дороги, яка має пролягати повз провалля та бути безпечною для всіх, хто нею користуватиметься.Чи враховували чиновники під час проєктування дороги позиції науковців, які вважають, що частина території об’їзного шляху проходить по аварійній ділянці землі, яка прилягає до лінії гірничого відводу стебницького родовища калійних солей? Тому нова дорога є небезпечною, а витрата 250 млн грн — марнотратством.(Детальніше тут: https://vartonews.com.ua/2020/03/27/dorogatru/)Відповідаючи на запитання, керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області запевнив, що нова дорога буде абсолютно безпечною і під час проєктування враховувалися позиції науковців. Проте яких саме науковців — Олег Береза не уточнив“Були проведені дослідження і було встановлено, що такий напрямок буде найбезпечнішим. Під час будівництва буде укладено договір на науковий супровід будівництва дороги”, – прокоментував керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області Олег Береза.Відповідь фіксуємо для історії.***На думку науковців-геологів Зенона Хевпи, Василя Дяківа та Зеновія Вариводи є недопустимим будівництво нової ділянки, бо частина території об’їзного шляху проходить по аварійній ділянці землі, яка прилягає до лінії гірничого відводу стебницького родовища калійних солей.Тобто є небезпечною.Крім цього існують значно дешевші варіанти щодо ремонту дороги, яку перекрили.(https://djerela.com.ua/news/region/provallya-ne-vpliva-na-dorogu-drogobich-truskavets).Схоже, що якщо влада хоче будувати, то її вже не стримати, навіть якщо це безглуздий та дорогий проєкт.

Geplaatst door Oleh Dorka op Zaterdag 6 juni 2020

Варто нагадати, науковці-геологи Зенон Хевпа, Василь Дяків та Зеновій Варивода підготували звернення до голови та Державного агентства автомобільних доріг України та Голови Львівської обласної державної адміністрації в якому висловили свою позицію щодо проектованого будівництва нової об’їзної дороги до Трускавця та закриття вже існуючої, що сполучає місто-курорт з Дрогобичем.

На їхню думку, є недопустимим будівництво проектованої нової ділянки автошляху Пісочне-Турка (Т-14-02) автомобільної дороги Трускавець- Дрогобич (навпростець через с. Модричі до озера на автодорозі Трускавець-Борислав) в об’їзд карстових провалів № 27; 30 території рудника №2. 

Вибрана траса – небезпечна, так, як і наявна!

“Запроектована дорога проходить у 50 метрах від карстових провалів №18; 20; 22; 25; 28; 29 рудника №2 СГХП «Полімінерал» – це зона розвантаження розсолів (діюча дорога проходить у 300 метрах від карстового провалу № 27 та 200 м від карстових провалів №18; 20; 22; 25; 28; 29) та 80% запроектованої дороги прокладено по зоні живлення (через закарстовану долину р. Вишниця). Це свідчить, що розробленим проєктом на будівництво нової дороги невраховано зону впливу гірничого відводу Стебницького родовища калійних солей (Рис – 1), тому даний проєкт нової дороги являється неефективним”, – йдеться у зверненні. 

Стежте за новинами на Telegram-каналі: https://t.me/Vartones

Share this post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

scroll to top