Знайомтеся,
новий туристичний логотип Дрогобича:
Визначила переможця конкурсна комісія, яка складалася з представників міської влади та громадськості. Участь у конкурсі взяли 14 робіт.
“Визначення переможця цього конкурсу є черговим етапом брендингу нашого міста. Приємно, що комісія зійшлася саме на цьому варіанті в якому якісно поєднані важливі для кожного з нас речі – науку, солеваріння та емоцію”, – коментує Ігор Чава, керівник Туристично – інформаційного центу міста.
Якісний та зрозумілий логотип, який викликає позитивну емоцію, – важлива річ в позиціюванні міста, яке претендує на те, щоб бути туристичним. Схоже на те, що Дрогобич отримав якісний та сучасний туристичний логотип, який можна і потрібно використовувати у всіх аспектах нашого з вами життя.
Вже зовсім скоро елементи логотипу будуть викладені в мереж та стануть доступними для завантаження. Тепер важливо щоб цей логотип став частиною Дрогобича, тому закликаємо вас активно використовувати його у повсякденному житті.
Автором логотипу є дизайнер з Києва Олег Білий.
Це не перша перемога дизайнера у схожих конкурсах. У 2016 році його робота перемогла у конкурсі розробки логотипу для міста Калуша.
Нагадуємо, що на початку квітня дрогобичани у межах публічних консультацій обрали туристичний слоган міста.
Серед трьох пропонованих варіантів найбільшу підтримку отримав туристичний слоган — «Дрогобич — в ньому вся сіль». За нього свої голоси віддали 74,8% учасників обговорення.
Олег Дьорка
У 2018 р. в обхід карстових проваль поблизу Трускавця збудують нову дорогу (СХЕМА)
У Дрогобичі активісти працюють над стратегією розвитку Дрогобича #Дев’ятка (презентація, фото)
У Дрогобичі підписати декларацію між лікарем та пацієнтом можна онлайн! відео
Яскраві вихідні в Дрогобичі: відкриття туристичного сезону, велодень та день вуличної музики. 19 – 20 травня
Дрогобич – місто історії! Відвідати Дрогобич! У ньому вся сіль!
Дрогобичанину Дмитрові Кондуру (1984 р.н.) потрібна трансплантація серця!
Корупція та її метастази… о. Ігор Цмоканич
Щорічна проща до Грушева (Дрогобич)