Про це повідомив заступник голови ЛОДА Юрій Холод. Додав, що 120 мільйонів – це половина необхідної суми, яку визначено за розрахунками проектно-кошторисної документації.
Нагадаємо, у квітні Кабмін виділив понад 26 млн гривень на перенесення водогону за межі проблемної ділянки, де можуть продовжуватися обвали земних порід. Ці роботи тут тривають. На черзі в цьому місці ще перенесення електромереж.
Нову дорогу до Трускавця побудують від перехрестя між Модричами і Сільцем до каплички, одразу напроти Бориславського озера.
Нова дорога з Дрогобича на Трускавець належатиме до автошляхів загальнодержавного значення (Східниця-Пісочне). Проект пройшов державну експертизу. Коли будуть гроші на нову дорогу повідомив голова ОДА Максим Козицький.
Варто додати, що науковці заявили, що нова дорога до Трускавця через Модричі є небезпечнішою, ніж існуюча.
Науковець Василь Дяків, який вивчав проблему пустот Полімінералу багато років, у коментарі Варто наголосив:
«Дорога є в першу чергу в зоні ризику, лише спостерігати і нічого не робити – це не вихід з ситуації. відповідно якщо там буде далі йти вібрація, динамічне навантаження від транспорту там рано чи пізно буде провал»
Проте масштабного різкого обвалу не прогнозує. Пустоти під трасою не такі значні, просідання відбувається поступово, але процес іде.
«Вона просідає м’яко, без різких розривів, але деформації йдуть. Там є глинисті ґрунти які пом’якшують обвал. Різкого провалу не передбачається».
Проте рано чи пізно вона просяде до такого стану, що нею вже ніхто не поїде. То ж відкладати справу у довгу шухляду не можна.
Нагадаємо, 15 березня, 2020 року утворилося нове провалля неподалік траси Дрогобич – Трускавець. За тиждень, 21 березня, в’їзд до курорту, з боку Дрогобича перекрили для усіх видів транспорту і поставили бетонні блоки
Стежте за новинами на Telegram-каналі: https://t.me/Vartones