McDonald’s продає увесь свій російський бізнес

За словами Кріса Кемпчинські, виконавчого директора McDonald’s, це безпрецедентне рішення в історії компанії.

Після 32 років роботи на російському ринку мережа McDonald’s, яку називають іконою американського способу життя та капіталізму, продає свій російський бізнес, маючи на меті повністю покинути країну. 

Про це з посиланням на власні джерела пише авторитетне американське видання The New York Times.

Як зауважують американські журналісти, цей крок є значним відступом для бренду, зростання якого в усьому світі стало символом глобалізму і навіть основою теорії миру.

“Оскільки в останні роки глобалістські прагнення зламалися на тлі пандемії коронавірусу та геополітичної напруженості, російське вторгнення в Україну змусило багато компаній, які сподівалися нормально працювати, вжити заходів”, – зауважують вони.

Під зростаючим тиском співробітників і споживачів багато брендів і ресторанних мереж частково або повністю призупинили свою діяльність в Росії. Ще 8 березня McDonald’s призупинив роботу на території держави-терориста, проте зберіг заробітну плату за своїми працівниками та не ухвалив остаточно рішення про вихід з російського ринку. Зрештою, 16 травня компанія оприлюднила офіційний пресреліз, в якому повідомила про продаж свого бізнесу на території рф.

“Гуманітарна криза, спричинена війною в Україні та непередбачуване робоче середовище привели McDonald’s до висновку, що продовження володіння бізнесом у Росії більше не є надійним і не відповідає цінностям McDonald’s”, – йдеться у заяві.

У рамках рішення про вихід McDonald’s компанія проводить продаж усього свого портфеля ресторанів McDonald’s в Росії місцевому покупцеві. Компанія має намір ініціювати процес «де-архівації» цих ресторанів, що тягне за собою припинення використання назви, логотипу, бренду та меню McDonald’s, хоча компанія і надалі зберігатиме свої торгові марки в Росії. Водночас представники компанії заявили, що до моменту продажу будуть продовжувати виплачувати заробітну плату своїм співробітникам.

“Дехто може стверджувати, що забезпечення доступу до їжі та продовження працевлаштування десятків тисяч звичайних громадян, безумовно, є правильним. Але не можна ігнорувати гуманітарну кризу, викликану війною в Україні”, – заявив виконавчий директор компанії Кріс Кемпчинські.

Як повідомляють в компанії, за наслідком цього кроку російська економіка втратить  від 1,2 до 1,4 мільярда доларів.

“Після майже півстоліття ворожнечі холодної війни зображення Золотих арок, що сяють над Пушкінською площею, означало для багатьох, по обидва боки залізної завіси, початок нової ери”, – наголосив генеральний директор компанії.

Очевидно, ці надії не виправдались. 

Share this post

scroll to top