У Дрогобицькій громаді сформовано виконком. Хто до нього увійшов? Скільки старост?

В межах другого пленарного засідання першої сесії Дрогобицької міської ради нового скликання відбувся розгляд питання про утворення виконавчого комітету Дрогобицької міської ради, визначення його чисельності.

Про це інформує депутат міської ради Ярослав Регей.

До виконкому увійшли:

Тарас Кучма, міський голова Дрогобича, Володимир Коцюба, керуючим справами виконкому, Андрій Ковч, заступник міського голови з гуманітарних питань, Роман Москалик, заступника з комунальних питань, керівник департаменту міського господарства(за посадами), секретар міської ради Орест Каракевич (за посадою) дев’ять старост Дрогобицької громади (за посадами), а також представники партій та ГО, які були обрані рейтинговим голосуванням із загальної кількості запропонованих осіб: Роман Муль, Володимир Бернадович, Юрій Нестор, Михайло Городинський, Роман Щудло, Наталія Зелді, Роман Урбан.

Відповідно до прийнятого рішення було затверджено виконкому у кількості 21 осіб.

В межах засідання за поданням міського голови питання про утворення старостинських округів Дрогобицької громади не розглядалося. Проте внесені зміни у структуру міської ради, а саме введення дев’яти посад старост, свідчить про те, що в Дрогобицькій ТГ буде діяти дев’ять таких округів.

Хто саме буде старостами стане відомо вже на наступній сесії, яка відбудеться 24 грудня.

Також варто зазначити, що кількість старост міська рада своїм рішенням може збільшити, якщо така структура виявиться неефективно.

Села, які увійдуть до відповідальності старост, наведено у пояснювальній записці:

***

Відповідно до ЗУ “Про місцеве самоврядування в Україні” старости наділені наступними повноваженнями:

1) представляє інтереси жителів відповідного села, селища у виконавчих органах ради;

2) бере участь у пленарних засіданнях ради та засіданнях її постійних комісій;

3) має право на гарантований виступ на пленарних засіданнях ради, засіданнях її постійних комісій з питань, що стосуються інтересів мешканців відповідного села, селища;

4) сприяє мешканцям відповідного села, селища у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування;

5) бере участь в організації виконання рішень ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови на території відповідного старостинського округу та у здійсненні контролю за їх виконанням;

6) бере участь у підготовці проєкту місцевого бюджету в частині фінансування програм, що реалізуються на території відповідного старостинського округу;

7) вносить пропозиції до виконавчого комітету міської ради з питань діяльності на території відповідного старостинського округу виконавчих міської ради, підприємств, установ, організацій комунальної власності та їх посадових осіб;

8) бере участь у підготовці проєктів рішень міської ради, що стосуються майна територіальної громади, розташованого на території відповідного старостинського округу;

9) бере участь у здійсненні контролю за використанням об’єктів комунальної власності, розташованих на території відповідного старостинського округу;

10) бере участь у здійсненні контролю за станом благоустрою відповідного села, селища та інформує міського голову, виконавчі органи міської ради про його результати;

11) отримує від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій комунальної власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для здійснення наданих йому повноважень;

12) сприяє утворенню та діяльності органів самоорганізації населення, організації та проведенню загальних зборів, громадських слухань та інших форм безпосередньої участі громадян у розв’язанні питань місцевого значення у відповідному селі, селищі;

13) здійснює інші повноваження, визначені цим та іншими законами.

Власна інформація

Share this post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

scroll to top