Місто Борислав його отримало у подарунок від “Лабораторії брендингу територій”. Роботу ще розглядатимуть у Бориславській мерії. Дизайнери обіцяли врахувати всі зауваження і внести зміни.
У компанії наголосили, що у своїй роботі ми опиралися на чотири сильні сторони міста: 100% упізнаваність назви міста в Україні, завдяки Франку, неймовірну та непересічну історію, яка невідома більшості населення, і яка може стати основою для генерації цікавого продукту для туристів. Визначні рекреаційні та природні ресурси, наявність потужного туристичного потоку в регіоні. Повідомляє 032.ua.
В основі лежить переконання, що коли будь-який українець чує “Борислав”, то він підсвідомо відповідає: “Сміється”. Ця асоціація є основою та драйвером всієї графічної та лексичної конструкції бренду.
Завдяки розробленій системі іконок та слоганів можна створювати відповідну комбінацію під кожну сферу життя міста: від туризму до інвестування, від культури до спорту. Розробники переконані, що новий бренд покращить імідж міста та створює унікальну конкурентну перевагу.
Cтежте за новинами на Telegram-каналі: https://t.me/Vartonews