Ребрендинг Дрогобича. Презентація сайту 28 лютого.

Туристично-інформаційний центр Дрогобича інформує та запрошує на презентацію сайту www.dro-brand.com.ua
Презентація відбудеться 28 лютого о 13:00, у приміщенні Дрогобицької міської ради, кабінет №31 (світлиця).
Ігор Чава, керівник ТІЦу, розповів, що понад рік над проектом працювала група дрогобичан, інтузіастів, які поставили собі за мету сформувати нову стратегію брендингу Дрогобича.
“Цей сайт є містком для проведення заходів щодо формування стратегії ребрендинг Дрогобича. Ми плануємо провести конкурс слогану міста та створити сучасне туристичне лого Дрогобича.  Це практика, якю користуються усі великі міста Європи та, зрештою, світу. Ми хочемо оновити через слоган міста та лого сприйняття Дрогобича у всьому світі. Сподіваємося, дрогобичани нам у цьому допоможуть”, – коментує Ігор Чава.

В конкурсі на найкращий слоган міста було опрацьовано близько 20-ти ідей. Найбільш популярними з яких виявилися:

Дрогобич – в ньому вся сіль.
Дрогобич – півтора міста.
Дрогобич – аліґанське місто.

Відповідно до цих найпопулярніших асоціацій з містом, було відзнято три промоційних ролики, що розкривають суть слоганів. Вашій увазі пропонуються три відео-ролики, після перегляду яких ви можете проголосувати за один, який на вашу думку найбільше асоціюється з Дрогобичем. Опісля, слоган який переможе, буде рекомендований дизайнерам для розроблення майбутнього лого міста. Основне завдання майбутнього слогану та логотипу міста – збільшення туристичного потоку до Дрогобича, позитивний імідж міста, як в Україні та і закордоном.

Слоган дрогобичани визначать під час публічних консультацій в межах проекту «Задай курс владі», який організовує ГО «ВГО «Інститут «Республіка».

Що таке публічні консультації?

“Це процес комунікацій між органами державної влади (органами місцевого самоврядування) та громадянами (зацікавленими сторонами), за допомогою якого обидві сторони стають поінформованими про різні перспективи та пропозиції. Це інструмент, який надає можливість громадянам впливати на зміст рішень, що їх ухвалюють органи державної влади чи місцевого самоврядування. Саме такий метод буде задіяно під час визначення слогану міста”, – коментує Олена Юркевич, комунікаційний координатор.

 

 

Довідка. Всеукраїнська ініціатива «Активна Громада» – об’єднання людей та громадських рухів задля самоорганізації та участі у вирішенні місцевих проблем. Ініціатива створена в рамках діяльності ГО «ВГО «Інститут «Республіка».   .   

Проект «Задай курс владі» впроваджується за підтримки Національного Демократичного Інституту (NDI) за фінансової підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).

Також читайте:

Одна гривня для промоції Дрогобича. Ви “за”?

Share this post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

scroll to top