Дрогобицька солеварня змінюється: розпочато роботи з облаштування пішохідних доріжок (ФОТО)

Фото ВАРТО

З початку тижня на солеварні у Дрогобичі “кипить” робота. Майстри розпочали реалізацію проекту із влаштування пішохідної доріжки, яка сполучатиме адміністративну будівлю солеварні з Королівським шурфом, де з надр добувається соляна ропа з якою вже згодом й виварюється “біле золото” Прикарпаття. Ці роботи вже ведуться, бо вдалося виграти мікропроект обласного співфінансування.

“Найперше хочемо подякувати усім-усім небайдужим, які допомогли нам зібрати кошти для внеску громади, щоб ми мали можливість реалізувати цей проект. Приємно розуміти, що є підтримка від людей, а солеварня та її розвиток – спільна справа всієї Дрогобицької громади. Цей проєкт для нас важливий, бо ми дуже хочемо, щоб туристи, які приїжджають до нас, могли у гідних умовах прогулятися територією підприємства”, – каже Олег Петренко, керівник солевиварювального заводу.

Реалізація цього проєкту вкотре переконує у тому, що майбутнє у солеварні є і воно не таке “похмуре”, як кажуть скептики.

“Для нас важливо не тільки розвивати виробництво, зберігати унікальну тисячолітню технологію виробництва солі, але й дбати про територію підприємства. Наша мета: територія солеварні має стати потужним мистецьким та культурним осередком, а такими кроками, звісно, невеликими, малими, ми досягаємо своєї мети. Сьогодні ми облаштуємо доріжки, завтра візьмемося за в’їзду браму на солеварню. Роботи багато, тому дякуємо усім, хто нас підтримує та допомагає, – наголошує Олег Петренко.

Попередньо влаштування пішохідної доріжки завершиться до Дня міста. Роботи виконує ПП “Брати”.

Нагадаємо, що на початку року Дрогобицьку солеварню очолив Олег Петренко, дрогобичанин та адвокат. Разом з новим керівником розпочалися позитивні змін на підприємстві, зокрема, отримано перемогу у двох проектах: конкурсі “Єврорегіон Карпати” (виготовлення туристичної панви для участі у фестивалях) та мікропроекті з облаштування туристичних доріжок; створено новий логотип та подана заявка для реєстрації торгової марки “Дрогобицька Солеварня”, оновлено пакування солі та сувенірної продукції, відновлено веранду в адміністративному корпусі солеварні, проведено кілька масових заходів, піднято заробітну плату працівникам підприємства, покращилися виробничі та фінансові показники роботи підприємств. Вже з вересня на солеварні має розпочатися театралізована екскурсія, яка розповідатиме не лише про історію солеварні, але й про історію усього регіону.

Підготував Олег Дьорка

Share this post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

scroll to top