Ветеран без кінцівок не зміг отримати банківську картку. «ПриватБанк» відреагував

У Києві 20-річний ветеран, який втратив усі кінцівки, не зміг відновити банківську карту, оскільки для процедури перевірки потрібно тримати нову карту рукою поруч зі своїм обличчям. «ПриватБанк», у відділенні якого стався це випадок, пообіцяв привезти ветерану нову картку.

Про цей випадок розповіла засновниця патронатної служби «Янголи» Олена Толкачова.

Вона не назвала імені військового, який не зміг отримати нову картку. Лише зазначила, що чоловік пішов на війну у 18 років. За її словами, усі кінцівки він втратив у районі села Ізюмське на Харківщині.

Як пояснила Толкачова, медичний куратор патронатної служби «Янголи» привезла чоловіка у відділення «ПриватБанку», щоб він відновив картку — на неї мають надійти державні виплати. Свій телефон, до якого були прив’язані банківські картки, військовий втратив у бою.

Коли менеджерка банку попросила військового взяти нову картку в руки та піднести до обличчя — це стандартна процедура ідентифікації власника, він не зміг цього зробити. Водночас іншій людині заборонено брати участь у цій процедурі, розповіла Толкачова.

За словами Толкачової, як альтернативний варіант у банку порадили оформити довіреність і видати картку на ім’я медичного куратора.

«Вдумайтеся: людина, яка втратила на війні руки й ноги, не може отримати свої гроші, бо не має рук. Соромно було комусь? Шукали рішення? Проявили людяність. Ні. Процедури важливіші за людину, яка за них воювала», — висловила обурення керівниця патронатної служби.

У коментарі hromadske «ПриватБанк» назвав ситуацію, яка сталася, «неприпустимою»

«Зараз банк з’ясовує всі обставини інциденту. „ПриватБанк“ особисто забезпечить доставлення всіх необхідних банківських карток клієнту у найкоротші терміни», — пообіцяли в установі.

Там додали, що шкодують, що виникла така ситуація. Запевнили, що проведуть «внутрішню роботу, щоб унеможливити подібні випадки у майбутньому».

Share this post

scroll to top