«Росія, йди на х*й». Власникам рекламних щитів пропонують взяти участь у психологічній війні

приклад правильної реклами

Радник голови МВС Антон Геращенко запропонував власникам різноманітних рекламних щитів взяти участь у психологічній війні проти Росії.

З такою пропозицією він виступив у своєму Telegram-каналі.”Розкажу Вам що таке психологічна війна! Звертаюся до всіх власників зовнішньої реклами України! Зробіть Ваш внесок у нашу спільну перемогу над ворогом! Кожен самостійно і за свій рахунок розміщує на своєму носії реклами гасла типу – «Росія, йди на х*й», або пом’якше типу «Окупанти — геть з України», — пише він.

Він зазначив, що таку “рекламу” не потрібно ні з ким узгоджувати, і що “ніякої іншої реклами бути не повинно”.

Стежте за новинами на Telegram-каналі: https://t.me/Vartonews

Share this post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

scroll to top