Дрогобицька солеварня отримала нові можливості для промоції

Протягом 5-ти років Дрогобич розвиває свій туристичний потенціал. Церква св. Юра, Ратуша, костел св. Варфоломія, прекрасні вілли колишніх багатіїв на вулиці Панській – це ті локації, які є туристичною окрасою міста.

Але основною туристичною візитною картою є Дрогобицька солеварня – найстаріше постійно діюче підприємство в Україні. Перші згадки про нього сягають ще 1250 року. І саме це змушує кожного небайдужого дрогобичанина долучатись до її розвитку.

За короткий період часу керівництво підприємства, громадські організації, ініціативні групи працюють над брендом солеварні як туристичної перлиною, а не лише інфраструктурним об’єктом.

Саме тому, громадська організація «Туристично-інформаційний центр м. Дрогобич» подала заявку на конкурс в рамках Програми підтримки ініціатив місцевих Карпатських громад «Єврорегіон Карпати-Україна» цього року під назвою: «Придбання обладнання для виварювання солі у туристично-промоційних цілях м. Дрогобич, Львівської області». Мета – промоція Дрогобицької солі, поширення бренду солі Львівського регіону, створення потужного туристичного магніту всеукраїнського та міжнародного значення. Так як Дрогобицька солеварня – це унікальне підприємство, закупівля панви (обладнання для виварювання солі) є унікальним обладнанням.

Також, в ході реалізації проекту громадською організацією спільно з солевиварювальним підприємством проводились майстер-класи із технології виварювання солі, таким чином популяризували бренд «Дрогобицької солеварні». Важливим етапом реалізації проекту було розроблення стратегії та маршрутів для популяризації виварювання солі в межах регіону.

Це вже не перший проект, який спільно реалізовують підприємство та громадські організації міста задля розвитку нової туристичної мекки регіону – Дрогобицької солеварні, і впевнені, що така плідна співпраця буде продовжуватись.

Share this post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

scroll to top