Як зазначив Ігор Чава зазначив, керівник Управління культури та розвитку туризму, нафтова історія надзвичайно пов’язує між собою і Дрогобич, і Борислав.
Це наша спільна історія, тому й виникла ідея встановити такі нафтові бочки, забрендовані сучасними туристичними логотипами обох міст, які найкраще доповнюють простір та є частинами концепції вуличного музею у Дрогобичі.
***
До реалізації цього проєкту долучився й місцевий бізнес. Зокрема, компанія “Роберт-Сервіс”, яка вже не вперше своїм прикладом показує, що бізнес повинен співпрацювати з місцевою владою для реалізації гуманітарних та культурних проєктів. Бізнес повинен бути соціально відповідальним.
Детальніше у нашому відео.
Над відео працювали Олег Дьорка та Тарас Іванишин