Дрогобич отримав туристичне гасло міста!

“Дрогобич – у ньому вся сіль!” – нове туристичне гасло міста!

За таке гасло свої голоси віддали 345 дрогобичанина! Тепер саме це гасло презентуватиме наше місто та його туристичний потенціал.

результати голосувань

***

Процес визначення туристичного гасла міста – це частина проекту брендингу Дрогобича, що має на меті розвиток туристичної складової міста.

Наступний етап буде містити розробку логотипу Дрогобича та створення повноцінного брендбуку міста. Над проектом працює Туристично – інформаційний центр Дрогобича разом із небайдужими дрогобичанами, яким цікавий розвиток Дрогобича, як туристичного міста.

***

Для голосування було відібрано три гасла:

  1. Дрогобич – у ньому вся сіль.
  2. Дрогобич – аліґанське місто.
  3. Дрогобич – півтора міста.

Переможне гасло дрогобичан обрали за допомогою ресурсу «Ваша Думка» (Проект «Задай курс владі»). Номер варіанту гасла можна було відправити SMS або ж обрати перейшовши за посиланням, яке було розміщено на спеціально розробленому сайті dro-brand.com.ua.

Процес відбору гасла реалізовано шляхом використання інструменту “публічна консультація”, яку забезпечили ГО «ВГО «Інститут «Республіка» в межах реалізації всеукраїнської ініціативи «Активна Громада» – об’єднання людей та громадських рухів задля самоорганізації та участі у вирішенні місцевих проблем.

Наступний етап – створення логотипу Дрогобича.

Переможець отримає нагороду – 10 000 грн.!

Умови конкурсу:

До участі в Конкурсі допускаються конкурсні роботи, які включають такі елементи візуальної ідентифікації міста:
– емблема (графічні елементи, образи, шрифти, кольорові рішення);
До конкурсних робіт встановлюються такі технічні вимоги:
– оригінальність ідеї та зміст художнього рішення, які будуть відображати мету і завдання конкурсу;
– унікальний, оригінальний, сучасний, лаконічний, багатогранний графічний елемент;
– текст слогану “Дрогобич – у ньому вся сіль”, двома мовами (українська, англійська);

– графічний файл зображення;
– кольорове рішення (можливість відтворення в кольоровому, монохромному вигляді);
– приклади для використання логотипу міста на сувенірній і поліграфічній продукції;
– можливість розміщення на будь-яких поверхнях (папір, картон, скло, дерево, метал);
– варіанти використання в рекламних матеріалах (білборди, рекламні оголошення, корпоративна документація, така як фірмовий бланк, візитні картки, конверти тощо)
– приклади поєднання логотипу разом з офіційною символікою міста;
– надання письмового обґрунтування змісту логотипу у паперовому та електронному вигляді.
Конкурсна робота обов’язково повинна містити прізвище, ім’я, по батькові конкурсанта та контактний телефон.
Роботи необхідно відправити на електронну адресу: [email protected]

***

Проект «Задай курс владі» впроваджується за підтримки Національного Демократичного Інституту (NDI) за фінансової підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).

 

Олег Дьорка

Share this post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

scroll to top