Понад рік група дрогобичан працювала над проектом мета якого – сформувати нову стратегію брендингу Дрогобича.
28 лютого у Дрогобичі презентували перші напрацювання проекту, а це сайт ребрендингу міста (www.dro-brand.com.ua) та варіанти туристичних гасел Дрогобича.
Варіанти туристичного гасла:
1.Дрогобич – в ньому вся сіль.
2.Дрогобич – аліґанське місто
3. Дрогобич – півтора міста.
Запрошуємо взяти учать у визначенні туристичного гасла міста.
Проголосувати за туристичне гасло міста можна тут:
або відправляйте SMS з текстом “8294” + ваш варіант відповіді на номер 0931170035
Ваш варіант відповіді це цифри один, два чи три, де кожна цифра відповідатиме пропонованому гаслу Дрогобича:
“1” це “Дрогобич – в ньому вся сіль”, “2” – “Дрогобич – аліґанське місто”, “3” -“Дрогобич – півтора міста”.
***
Голосування для визначення туристичного гасла міста реалізується шляхом використання інструменту публічних консультацій в межах проекту «Задай курс владі», який організовує громадська організація «Інститут «Республіка».
Голосування триватиме до 31 березня.
***