Дрогобицькій солеварні – близько 700 років! Восени 2019 року над підприємством нависла загроза зникнення. Але його вдалося відстояти! Цьогоріч завод отримав нового керівника і нові плани для розвитку. На підприємстві планують облаштувати найсучасніший відпочинково-оздоровчий комплекс і зберегти старовинне виробництво.
У майбутньому солеварня має стати промислово-відпочинково-оздоровчим комплексом – виробництво солі за давньою технологією, соляні кімнати, де можна торкнутися історії, купити солі, побавитися з дітьми в інтерактивних науково-популярних кімнатах – саме таке майбутнє нашого комплексу.
Давайте допоможемо розповісти про це світові, залучити туристів і покупців! Запропонуйте графічну ідею лого для легенди!
Конкурс для проєктів логотипу Дрогобицької солеварні! УМОВИ:
1. 20 березня запрошуємо на екскурсію до Дрогобича і солеварні – аби собі чітко уявити, що тут і як є зараз. Для тих, хто приїхати не зможе – буде трансляція і відеозапис.
2. Логотип буде використовуватися на всіх маркетологічних продуктах солеварні: упаковках солі, медійних матеріалах, промопродукції, позначенні різних реальних об’єктів на території, транспорті підприємства тощо. Він має стати єдиним для всього підприємства, впізнаваним і, за можливості, стосуватися тематики солі.
3. Назва вбудована у лого – “Дрогобицька солеварня”
4. Стилістика загалом – на ваш вибір. Даємо Вам повну волю, але хочемо відійти від радянських штампів
5. Цільова аудиторія: туристи, покупці солі, дорослі і діти. Ми хочемо, щоб найперше люди купували бренд, а наша сіль була унікальним сувенірно-символічним продуктом, який рекламує локацію в Дрогобичі.
6. Формат подачі файлів на конкурс – презентація у форматі pdf (розмір сторінок А4) із описом концепту.
7. Фінальні формати файлів, які переможець повинен подати, ai, pdf, png, jpeg.
8. Усі використані у логотипі шрифти повинні бути ліцензійними.
9. Терміни подачі робіт – до 20 квітня 2021 року.
10. Надсилати варіанти робіт просимо на адресу: [email protected].
Переможець конкурсу, крім символічної фінансової винагороди (достойної за свою роботу), у своєму портфоліо матиме лого найстаршого в Україні підприємства. І ми також зі свого боку розкажемо про Вас через медіа всій Україні
Стежте за новинами на Telegram-каналі: https://t.me/Vartonews