УКФ (Український культурний фонд) оголосив попередніх переможців у програмі “Інноваційний культурний продукт”. За підсумками оцінювання проєкт “Створення комплексної програми ревіталізації Дрогобицької солеварні та прилеглої території”, поданий ГО “ПРОРИВ-МІСТО”, отримав 441 бали, що дає право на отримання фінансової підтримки, для реалізації проєкту.
Також в підготовці проєктної пропозиції взяли участь ГО “МетаЛаб” (м. Івано-Франківськ) та Агенція економічного розвитку PPV knowledge network (м. Львів)”.
“Першим кроком до ревіталізації підприємства мало б стати створення комплексної програми розвитку території та споруд Дрогобицької солеварні, а також прилеглої території, що знаходиться в межах охоронних зон церкви св. Юра та Воздвиження. Чесного Хреста. Ця програма не лише мала б забезпечити збереження пам’яток, а й дала б перспективу створення інноваційного культурного простору для якісного дозвілля містян та туристів та дала б поштовх до розвитку в місті туристичної інфраструктури, сфери креативних індустрій та сфери обслуговування. Над цим і будемо працювати”, – розповів співавтор проєкту Олег Дукас.
В межах проєкту планується провести аналіз ситуації на підприємстві: архітектурні, урбаністичні дослідження, дослідження економічного потенціалу для розвитку територій, розробити стратегію інтегрованого розвитку територій, програму ревіталізації та модель управління впровадженням програми ревіталізації.
Партнерами проєкту є Дрогобицький державний педагогічний університет, Львівська політехніка, Люблінська політехніка, міська рада Дрогобича та, власне, ДП “Солевиварювальний Дрогобицький Завод”.
“Приємно чути про успіх цього проєкту, який має на меті напрацювати дієву дорожню карту для нашого підприємства. Сьогодні маємо можливість дійсно розвинути його, перетворивши не лише на успішний промисловий об’єкт, але й на потужний туристичний та культурний центр. Для цього зараз є усе: повна консолідація та величезне бажання багатьох людей працювати над розвитком нашого підприємства. І перемогу у відборі від УКФ – яскраве цьому свідчення”, – прокоментував для ВАРТО директор солеварні Олег Петренко.
Інноваційний культурний продукт – програма має на меті підтримку потенціалу та конкурентоспроможності культурних та креативних індустрій шляхом створення якісних інноваційних проєктів, що збільшують кількість культурних продуктів, доступних для широкої аудиторії.
Нагадаємо, що 17 квітня на Дрогобицькій солеварні запланована толока. Запрошуються всі охочі, але з обов’язковим дотриманням карантинних правил.
Стежте за новинами на Telegram-каналі: https://t.me/Vartonews
Олег Дьорка