Від Львова до Сєвєродонецька, від Чернігова до Миколаєва – сіль з дрогобицької солеварні днями відправлять у вигляді подарункових пакунків по усіх регіонах України.
Таку акцію в рамках ініціативи «Купуй дрогобицьке!» організував підприємець, голова Фонду родини Веселого Андрій Веселий.
Ініціатор промоакції розповів, що ідея розіслати подарункові набори із дрогобицькою сіллю по всій Україні виникла з бажання підтримати Дрогобицький солевиварювальний завод, який останнім часом має суттєві проблеми зі збутом продукції. А разом з тим – привернути увагу до більш системної проблеми.
«Як підприємець і дрогобичанин я знаю, які непевні часи наразі переживають місцеві товаровиробники. Ситуація навколо дрогобицької солеварні набула розголосу та отримала широкий резонанс тому, що йдеться про одне з найстаріших і знакових для Дрогобиччини підприємств. Але по регіону таких підприємств десятки, а по Україні – тисячі», – зазначає Андрій Веселий.
Водночас підприємець наголошує, що Дрогобиччині потрібна чітка і системна регіональної стратегії з підтримки й популяризації місцевих виробників товарів і послуг, актуальність впровадження якої важко переоцінити в умовах нинішньої ситуації в економіці.
«Тим часом, ми вирішили у доступний нам спосіб підтримати та популяризувати бренд дрогобицьких виробників. Команда Фонду закупила сіль та оформила подарункові набори, які днями поїдуть у всі регіони України – до друзів Фонду та наших партнерів по бізнесу, так би мовити, на пробу», – зазначив голова Фонду родини Веселого.
Нагадаємо, що раніше Андрій Веселий виступив з ініціативою «Купуй дрогобицьке – підтримуй своїх!» та закликав місцевий бізнес об’єднуватися, впроваджувати сучасні форми кооперації та шукати нові маркетингові стратегії для просування своїх товарів та послуг.
Водночас Андрій Веселий наголошує, що для розвитку економіки Дрогобицького регіону необхідно приділити значну увагу підтримці місцевих виробників товарів та послуг. Щоб цього досягти, потрібна тісна співпраця бізнесу, влади і громади, де бізнес – виготовляє, а регіональна влада лобіює та стимулює споживання жителями продукції місцевих товаровиробників.
***