Сьогодні, 26 червня, у мерії Борислава відбулася офіційна презентація туристичного логотипу міста.
Презентував логотип його розробник — арт-директор власної студії дизайну “White Studio Design” Олег Білий, який також створив туристичний логотип для Дрогобича у 2018 році.
Основою логотипу стала нафтова качалка, яка розміщена на краплині нафти. Ключові елементи являють собою набір орнаментів з умовних позначень корисних копалин – нафти, газу, солі тощо.
“При розробці айдентики Борислава, ми надихнулись нафтовими вишками-качалками, які розташовані по цілому місті, деякі з них досі робочі та корисними копалинами, які знаходяться у надрах Борислава” – пояснює дизайнер Олег Білий.
Також сьогодні, Агенція Туристичних Ініціатив презентувала для міста маркетингову стратегію розвитку. Вона розроблялася на основі роботи з містом та його активом. Аналізувалися, ключові локації, відгуки туристів, можливості розвитку, сусідні міста, міський потенціал. Над стратегією працювали: Oleksiy Malytskyy Igor Chava
Агенція запропонувала можливі варіанти розвитку туристичного потенціалу і наявного активу, вважаючи, що Борислав може стати локацією №1 у Львівській області для проведення вихідних із сім’єю, каже Ігор Чава.
Нагадаємо, цього року місто Борислав отримало слоган «Все почалося з нафти» через свою нафтовидобувну історію. Це єдине місто в світі, яке розміщене на промисловому нафтогазовому та озокеритному родовищі з численними джерелами мінеральних і лікувальних вод.
Стежте за новинами на Telegram-каналі: https://t.me/Vartones