Станцію #Дрогобич відкрили 31 грудня 1872 року, коли в цьому краї панувала цісарська Австрія.
Залізниця для Дрогобича мала стратегічне значення. Зокрема для транспортування нафтопродуктів. Зараз будівля вокзалу кардинально інша. Хоч від неї все ще віє історією, але станція втрачає свою колишню розкіш та доглянутість.
Злізла фарба, старі двері, облущені стіни – такі реалії. Дрогобич зустрічає гостей сірою похмурою будівлею. Головні ворота Дрогобича на пасажирів справляють не надто приємне враження.
Тим часом більшість трускавчан дрогобицький вокзал лише проводжає поглядом із вагона потяга. Кінцевою станцією гілки є Трускавець. Станцію збудовано у 1912 році. Кажуть, коли потрапляєш в нове місто, зовсім не обов’язково йти одразу на екскурсію: варто подивитись на ринок та на вокзал — і все стане зрозуміло… Якщо у Дрогобичі з стану вокзалу бачиш, що місто потребує інвестицій, то у Трускавці відчуваються амбіції.
Чим живуть вокзали Дрогобича та Трускавця?
Про це у нашому огляді.
***
Більше інформації на нашому сайті: https://vartonews.com.ua
Стежте за новинами на Telegram-каналі: https://t.me/Vartonews
Над відео працювали Оля Біла та Ігор Дьорка